Hoe kan ik iOS 9.3.5 jailbreaken ?

Kan iemand mij vertellen waar ik een goede tutorial kan vinden, of is het überhaupt mogelijk om iOS 9.3.5 te jailbreaken ?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Als in niet... 9.3.5 kan slechts gedeeltelijk worden jailbreaked met
Pangu9. Je hebt hierbij dus geen volledig functionerende Cydia.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Zou je me de link kunnen geven waar ik dat kan doen ?
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Kan niet hier, probeer google eens... heel simpel.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Waarom een -? Ik zou die motivatie eens willen weten. Antwoord is namelijk correct.