Wat kan ik hier van verwijderen?

(Zie foto)
Ik heb zomaar het idee dat ik nutteloze dingen op mijn harde schijf heb staan.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software
Ritsuka
11 jaar geleden
Plaatje is voor mij onleesbaar klein
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je erop klikt en volledig scherm gebruikt, niet.
ronron1212
11 jaar geleden
dit geeft geen informatie alleen maar hoofd directories

Het beste antwoord

De eerste twee mappen kan werkelijk van alles zijn, van de rest zou ik niets verwijderen als ik niet precies weet wat het is. Wat er te zien is, zijn voornamelijk systeem mappen waar je maar beter vanaf kan blijven als je niet precies weet waar je me bezig bent. Wij kunnen aan deze hoofdstructuur niet zien wat erin zit. Wellicht dat er in de mappen e.e.a. zit wat wel verwijderd kan worden. Aan de programmfiles te zien is dit (vermoedelijk) een vrij recente computer. Over het algemeen zijn die voorzien van genoeg hardeschijf ruimte om nbiet elke overtollige MB weg te gooien met alle risicos van dien
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Je kan een programmaatje download (pccleaner) en dat verwijderd alle onnodige dingen van je computer. Hij verschoont als het ware je computer en je register.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Met het programma CCleaner (Crap Cleaner) kun je je PC laten analyseren. Dit programma gaat op zoek naar bestanden die je zou kunnen verwijderen, waarna deze ook daadwerkelijk verwijderd worden.
Ook kun je je registry laten opschonen.
Werkt zeer goed en is gratis te downloaden via http://www.piriform.com/ccleaner.