Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoi allemaal, Hoe kan ik cydia downloaden op de ipad 2 ?

Ik heb een ipad 2 ios 6.0.1 en ik wil graag cydia maar ik heb geen Apple computer of leptop iphone enz.
Hoe kan ik dit downloaden.
Mvg stijn

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
522
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Heb je ipad gejailbreakt? Zo nee dan kan dit niet. Waarschijnlijk komt de jailbreak IOS 6.0 rond december. Maar bij 6.0.1 weet ik het niet.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Oke, bedankt

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Er komt voorlopig geen untethered jailbreak voor het nieuwe besturingssysteem 6.0.1 omdat de iPhone 5 gebruikers een extra stap moeten uitvoeren voor de tethered wil de geschiedenis ons nog wel eens vertellen dat de iPhone gebruikers voor gaan.

Cydia komt automatisch op je iPad 2 te staan wanneer je deze een jailbreak geeft. Kijk anders voor meer informatie op jailbreakme.com of http://jailbreakios.nl/ daar leggen ze alles uit;)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dankje,

Andere antwoorden (1)

Je kunt je Ipad 2 al Thetered Jailbraiken dat betekent als je je Ipad wilt starten dat je eerst hem moet aansluiten op pc. Je kunt het jailbraiken met Absinth Cydia komt er automatish op ;)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding