Hoi allemaal, Hoe kan ik cydia downloaden op de ipad 2 ?

Ik heb een ipad 2 ios 6.0.1 en ik wil graag cydia maar ik heb geen Apple computer of leptop iphone enz.
Hoe kan ik dit downloaden.
Mvg stijn

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Heb je ipad gejailbreakt? Zo nee dan kan dit niet. Waarschijnlijk komt de jailbreak IOS 6.0 rond december. Maar bij 6.0.1 weet ik het niet.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Oke, bedankt

Het beste antwoord

Er komt voorlopig geen untethered jailbreak voor het nieuwe besturingssysteem 6.0.1 omdat de iPhone 5 gebruikers een extra stap moeten uitvoeren voor de tethered wil de geschiedenis ons nog wel eens vertellen dat de iPhone gebruikers voor gaan.

Cydia komt automatisch op je iPad 2 te staan wanneer je deze een jailbreak geeft. Kijk anders voor meer informatie op jailbreakme.com of http://jailbreakios.nl/ daar leggen ze alles uit;)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dankje,

Andere antwoorden (1)

Je kunt je Ipad 2 al Thetered Jailbraiken dat betekent als je je Ipad wilt starten dat je eerst hem moet aansluiten op pc. Je kunt het jailbraiken met Absinth Cydia komt er automatish op ;)