Hoe krijg je de Uitvoeren-knop in 't startmenu van Windows7?

Hij staat er simpelweg niet... Heeft er ook nooit gestaan.
Rechtsklikken op 'Start' en ' Aanpassen' : ik kan nergens de optie vinden.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

het uitvoerscherm is vervangen door programma's en bestanden zoeken, als je daar word, excel, notepad of wat dan ook typt, dan voert ie het programma uit.

Doe dan maar [Windows-toets] en 'R' tegelijkertijd.... Toegevoegd na 1 uur: Je hebt dus een keyboard zonder Windows-toets. Handig :) In dat geval hier hoe je dat oplost, in het Engels: Right-click on the Start menu and choose "Properties" Select the "Start Menu" tab and click on the "Customize..." button Check the "Run command" option

Gewoon enter ben je er toch? daar is toch geen knop voor nodig Toegevoegd na 3 minuten: Anders kun je het geheel onder eigenschappen zetten op klasiek opstarten Toegevoegd na 5 minuten: Alles wat je vroeger daar intypte doe je nu gewoon bij zoekopdracht

Misschien heb je iets aan de bijgaande link. Daar wordt uitgelegd hoe het volgens mij moet. Toegevoegd na 2 minuten: Ik heb nog even gekeken en bij mij (Windows XP SP3) staat er in het Nederlands inderdaad een mogelijkheid om 'de opdracht uitvoeren' aan te vinken of deze weg te laten.

Bronnen:
http://www.howtogeek.com/howto/windows-vis...

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100