Hoe zet je een app op je mobiele telefoon?

Ik heb bij Van Dale Downloadshop een woordenboek besteld voor op mijn mobiele telefoon ( HTC Touch2 Windows mobile). Nu krijg ik een link op mijn email, maar hoe zet ik de applicatie op mijn mobiel?

13 jaar geleden
in: Software
2.4K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Staat er geen uitleg bij in het mailtje of in de link?
Winnetou
13 jaar geleden
Nee, niet echt, heb ook al gekeken bij FAQ, maar kan het niet vinden..(ok, ben vast een digibeet...:-()

Antwoorden (2)

Kijk eens aan ze hebben een hele grote FAQ. Per product zijn er installatie instructies

Toegevoegd na 11 minuten:
Download het bestand.
Sluit je telefoon aan op de computer via een kabeltje.
Dubbel klik op het gedownloade bestand.
Als ze het goed hebben gemaakt zal hij proberen zichzelf op de telefoon te installeren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kijk of het gedownloade programma een installatie file heeft of een .CAB file is.
Sluit je HTC aan op de pc d.m.v. een USB==>mini USB kabel.
Nu vraagt de HTC of hij als Activesync of als drive moet werken.
Als de gedouwnloaden file een installatie file heeft dan doe je activesync als het om een .CAB file gaat dan gebruik je de HTC als drive.

Activesync: Je wacht tot de verbinding tot stand is gekomen en klikt dan het installatie programma aan. Deze zet het woordenboek op de HTC. Houd wel scherm van de HTC in de gaten want daar staat op of je het in het hoofdgeheugen wilt installeren of op de memory card.

.CAB file : copier deze file naar je HTC en open dit bestand d.m.v. verkenner op de HTC (let wel op je moet na het kopieren wel EERST de HTC van de computer los koppelen).
Nu dubbel klik je op het .CAB filetje en installeert het zich.
Ook nu zal worden gevraagd waar je het wilt installeren en dan is het klaar voor gebruik.