ik wil het spel frontschweine starten maar het werkt niet, hoe los ik dit op?

Het is al een heel oud spel, en als ik de cd-rom in steek, en ik druk op uitvoeren komt dit erop: "Hogs Of War will currently only run correctly in Windows 95"
Er moet toch een manier zijn om het spel te laten werken, ik heb windows vista 32 bit

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Je kan even het truucje proberen wat in dit filmpje wordt uitgelegd.

Toegevoegd na 2 minuten:
Of in tekst(bron2)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

je kan windows 95 installeren maar ik ga ervan uit dat je dat niet wil. Als ik jou was zou ik op internet zoeken of er ook een nieuwere versie is of een aangepaste voor XP (dan doet hij het waarschijnelijk ook voor vista)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Met de rechtermuis op het icoontje (van het spel) drukken, klik onderaan op eigenschappen, tabblad 'compatibiliteit', instellen op Windows '95.