Wie kan mij helpen? Het geluid van de computer doet het niet.

Mute staat aan. Onder geluid bij het configuratiescherm staat ook alles goed naar mijn idee. Rechtsonder in het scherm staat het volume op 100. Computer is met modem via Alice.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Lijkt mij ook Jelle, ik verwacht dat het anders een typefout was.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mute staat in blauw op yes en in rood op no (is dat goed?), maar het maakt geen verschil of ik dit verander of niet. Ander idee? Bedankt voor het meedenken!

Het beste antwoord

Belangrijke vraag is natuurlijk: Deed het geluid het wel? Zo ja, dan kan het gewoon een afspeelprogramma instelling zijn. Eerst de logische vergeten kleine foutjes bekijken:

- Mute moet UIT staan, niet aan (Dus geen vinkje bij mute)
- Staat in de afspeel sopftware het geluid ook open / hard. Er zijn 3 plekken:
* De speaker moet volume open hebben
* Windows moet volume aan hebben
* De afspeelsoftware moet volume aan hebben staan

- Staan de speakers aan
- Zit het stekkertje van de speakers in de computer

Als dat allemaal 'ja' is.. Dan moet je in je configuratiescherm kijken naar geinstalleerde hardware. Als er een uitroeptekentje bij de multimedia - geluidskaart staat, dan is daar iets mis. Maar dat is niet waarschijnlijk als alles het deed, en je niets in je samenstelling aangepast hebt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Mute staat aan zeg je... Zet die mute uit... Als mute uitstaat dan doet hij het weer...

Mute betekent stom, stil... Staat de stilte AAN dan hoor je niets... STAAT de STILTE uit dan hoor je dus weer alles...

Ik ga precies af op wat je vraagt, en antwoord precies logisch correct...

Als het niet de reden is dan is er een andere oorzaak, en dan kan ik je zo niet zomaar de oplossing toesturen...

Toegevoegd na 1 minuut:
Loop de stekkers en snoertjes na, en doe een test bij configuratiescherm en speakers, daar kun je de instellingen testen van de speakers...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Check ook of de stekker van die speakers er wel inzitten en of de speaker goed is aangesloten op je pc..