Utorrent is legaal alleen sommige sites waar je het vanaf haalt zijn illegaal
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Iets is legaal of iets is illegaal. Je kunt niet iets minder illegaal maken.

Utorent is.legaal. Alleen sommige dingen die je binnen haalt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
utorren, microtorrent, is een legaal programma.
Je kunt het gebruike om legale, of illegale software te downloaden.
Als je illegale zaken download (films, games, muziek) help je mee aan de verspreiding van diezelfde zaken en dan ben je mogelijk illegaal bezig.

Als je alleen maar rechtenvrije bestanden download (en verspreid) is het zo legaal als wat.

Vergelijk een auto: je kunt je met een auto aan de regels houden of niet, dat maakt de auto niet meer of minder (il)legaal.

Toegevoegd na 51 seconden:
utorren moet natuurlijk µTorrent zijn..
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het downloaden van films en muziek is legaal, zelfs uit illegale bron.