Ik heb stees problemen als ik FIFA 13 voor ps3 online speel.hij valt dan midden in het potje weg er staat dan (zie omschrijving) hoe los ik dit op ?

Ik speel dan gewoon een potje en dan krijg een balkje dat de verbinding is verbroken.
Ik wil graag weten wat dit is en hoe ik het oplos.

P.S het ligt niet aan me internet verbinding want me speelt het ook op zijn eigen naam en die heeft geen problemen

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Het kan ook gewoon puur komen door dat EA weer problemen op de server heeft.(hier hebben ze best vaak last van)
Dit merk je ook heel erg bij de andere spellen van EA zoals battlefield 3 en fifa 13

Jij kan hier verder niet zo heel veel doen alleen hopen dat EA de servers sterker maakt.