Tele2 aansluiting lukt niet

Ik heb vrijdag het tele2 doe-het-zelf pakket ontvangen voor internet en bellen. ze zeiden dat internet na 18.00 word geactiveerd. na 18.00 hebben we thuis alles aangesloten (zie afb.) maar onze internet werkt steeds niet goed (soms wel, soms niet). en de lichten van ADSL en TEL1 branden niet (zie afb.).
we weten echt niet wat er aan de hand is.

P.s. Als jullie meer informatie nodig hebben om het op te lossen, zoek ik het wel even op.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja, dat zie ik nu ook. vreemd, ik had het maar 1 keer gesteld.

Het beste antwoord

Als internet het soms wel en soms niet doet heb je in ieder geval alles goed aangesloten, anders doet internet het nooit!!
Er van uitgaande dat je alles hebt aangesloten zoals de gebruiksaanwijzing vermeld dan zou je modem eens kunnen resetten. Werkt het dan nog niet goed dan moet je tocht echt de klantenservice bellen die je op afstand kunnen helpen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

ik denk dat je het beste even met hun klantenservice kunnen bellen, mss is het toch nog niet geactiveerd en dat kunnen zij je zo vertellen en anders kunnen hun ook al veel op afstand ''zien''