Bij opstarten en vanuit slaapstand moet ik steeds opnieuw verbinding met het netwerk maken. Hoe los ik dat op?

Tot voor kort maakte mijn laptop automatisch verbinding met m'n thuisnetwerk, maar sinds enkele weken moet ik iedere keer handmatig verbinding wanneer ik de pc aanzet of deze uit slaapstand komt. In de eigenschappen van de verbinding staat 'automatisch verbinding maken' wel aangevinkt.

Hoe zorg ik dat de automatische verbinding herstelt wordt?

Deze vraag is eerder gesteld, maar daarop is geen serieus antwoord gekomen. Dus moderatoren, niet verwijderen graag.

paulus811
11 jaar geleden
in: Hardware
2.7K

Antwoorden (1)

Dat komt omdat je automatisch verbinden hebt uit staan.
Dat los je op de volgende manier op.

1. Verbreek de verbinding.
2. Start je computer opnieuw op.
3. Ga naar je beschikbare verbindingen.
3. Klik op je draadloze network.
4. Vink dan automatisch verbinden aan.
5. Voor je wachtwoord in als je dat hebt.
6. En dan op verbinding maken.
7. En klaar
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
paulus811
11 jaar geleden
Thanks, ga ik proberen. Overigens, als ik in de eigenschappen van de verbinding kijk staat 'automatisch verbinding maken' wel aan. Dank voor je hulp, een +