hoeveel tv's mag ik aansluiten?

hallo ik wil misschien overstappen op tv + internet van ziggo deze: https://www.ziggo.nl/#producten/tv-internet/z2/
is het mogenlijk om 2 tv hierop aan te sluiten?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Analoog mag je zoveel tv's aansluiten als je wilt.
Om digitaal te kijken heb je een decoder nodig.
Meerdere tv's op 1 decoder aansluiten kan wel maar dan kijken deze allemaal naar de zelfde zender.
Om een tweede tv ook (zelfstandig) digitaal te kijken heb je dus een tweede decoder en smartcard nodig.
Dit mag zonder extra kosten tot maximaal 3.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
heel erg bedankt, weet je ook of dit ook geld voor KPN de 'internet standaard en interactieve tv' ?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja ook dat kan zie hier voor extra info: http://www.kpn.com/prive/tv/al-kpn-televisie-klant/extra-televisie-aansluiten.htm
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ja maar is dat niet voor de internet instap + interactieve tv
want daarbij staat ook in de shop van KPN op de site dat je daar 2 tv's aan kunt sluiten en bij standaard maar 1
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dus op een hoogwaardiger pakket mag je minder? Ik denk dat je het verkeerd leest. KPN is uiterst onhandig in zijn berichtgeving. Heeft het over 2de aansluiten met draadloze verbinding en bedoelt dan digitenne dus tv1 interactief KPN. tv2 digitenne. Let dus goed op waar je voor betaald. tv1 inter. tv2 inter kan ook.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ja maar ik wil ook op allebei de tv's interactief he ?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
bedankt dit was het goede antwoord