Als ik een BELabonnement heb bij mijn mobiel, kan het dan zo zijn dat als ik geen wifi heb internet overgaat naar mobielnetwerk en moet betalen?

Met prepaid heb ik zo nu en dan bij mijn Blackberry dat hij ineens overgaat naar mobielnetwerk en er tegoed afgeschreven wordt, zonder dat ik dit weet. Maar als ik een belabonnement aanschaf en geen internet MB per maand koop, kan dit dan ook voorkomen of gaat hij dan sowieso niet over op mobielnetwerk zonder wifi?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

als internet 'aan' staat zal de telefoon zonder gewetensproblemen je internetbundel leegslurpen als er geen wifi beschikbaar is.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Maar als ik dus alleen een belabonnement heb en geen MB per maand koop voor internet, kan het dan ook nog zo zijn dat er geld afgeschreven wordt als internet aanstaat zonder wifi of kan internet sowieso niet aan als ik niet maandelijks voor internet MB betaal?
Een abonnement met internet betekent dat je eerst betaald voor je internet zodat je een bundel hebt. Als je geen bundel hebt zal het alles wat je verbruikt van je beltegoed/rekening af gaan.

Dus als je alleen een bel abonnement hebt betekent dat dat je voordeliger kan bellen binnen je bunder maar je kunt ook sms'en mms'en en internetten. Dit gaat dan buiten je bundel en is extra duur.