Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is er een manier om foto's van je pc die allemaal in mapjes staan, snel uit die mapjes te halen?

Ik heb net allemaal foto's op de pc gezet en nu heeft ie ze allemaal in mapjes gezet, gerangschikt op datum. maar in elk mapje staat maar 1 of 2 foto's. ik wil ze nu dus allemaal gewoon achter elkaar laten staan, dus geen mapjes meer. is er een handige manier waarmee dat kan? bijvoorbeeld met rechtermuisknop. en daarmee bedoel ik niet allemaal 1 voor 1 knippen en plakken.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
606

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Ga in Windows Verkenner naar de "hoofdmap" van je foto's, en zoek daar naar *.jpg . Vervolgens krijg je een lange lijst met zoekresultaten, met al je foto's. Vanuit die zoekresultaten kun je ze vervolgens allemaal tegelijk kopiëren of verplaatsen naar een nieuwe map.
(Lees meer...)
bamibal
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hah! Slim ;)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Kan je meer uitleg geven over het stukje: '' zoek daar naar *.jpg '' ik snap dat stukje niet helemaal.
bamibal
11 jaar geleden
In win7 heb je in Verkenner rechtsboven een zoekvakje. Typ daar *.jpg en druk op enter. Dat betekent zoveel als "zoek naar alle bestanden, waarvan de naam eindigt op jpg". Zo krijg je dus al je foto's. Bij oudere Windowsversies kun je ook de gewone zoekfunctie gebruiken.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding