ik probeer een youtube acount te maken maar er staat steeds; google heeft uw acount niet kunnen maken. ?

en dan staat er dat ik moet voldoen aan bepaalde leeftijdsvoorwaarden. ookal zet ik 1951 in mijn geboortejaar.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Dan is je geboortejaar gekoppeld geweest aan je account voor dat je hem moest koppelen met Google. Als je dit niet veranderd heb , blijf je oude geboortedatum in de database staan, en kun je hem niet veranderen. Omdat youtube en google gekoppeld zijn , kun je er er helaas niks meer aan doen.

Als het niet lukt om een youtube account te maken, maak dan een nieuw emailadres aan ( @msn @ hotmail) e.d om toch een youtubeaccount aan te kunnen maken!

succes!