Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan je een Macbook dichtklappen zonder dat hij in slaapstand gaat?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
12.4K
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ja dat kan.
Amadea
8 jaar geleden
Dat moet je dan in de instellingen van het Energiebeheer (of hoe dat op een Mac moge heten) aanpassen.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Helaas staat hij daar niet bij ;)
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Dat kan ga naar systeem voorkeuren klik dan op Energiestand en zet zowel bij batterij en bij lichtnetadapter bij de sluimerstand pijltjes helemaal naar rechts op nooit
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Mag ik vragen wat je doeleinden zijn? Het is namelijk niet mogelijk om dit te doen zonder extern beeldscherm.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Ik gebruik een externe monitor aan mijn macbook pro. Wanneer ik hem aan de netvoeding heb, kan ik de klep sluiten en blijft hij gewoon doorwerken.
(Lees meer...)
8 jaar geleden
Zonder externe monitor kan dit niet. Als je een externe monitor hebt gaat je Macbook niet op sluimer. Het scherm gaat uit uit maar de computer zelf blijft aanstaan. Als je geen externe monitor hebt kan je je macbook niet aan laten staan als je hem dichtklapt.

Toegevoegd na 1 minuut:
In instellingen bij energiestand kan je echter wel aanpassen waneer de computer uit moet gaan en waneer je beeldscherm uit moet gaan.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding