Ik moet een kaartje maken voor een filmnamiddag. Wie kan mij helpen?

Ik moet een kaartje maken voor een verjaardag. Dit zijn de kernwoorden die ik kreeg:

- Hoera!
- XXXXX en XXXXX zijn jarig
- zaterdag xx februari
- Studio Geel
- van ... tot ... uur
- carine: telnr:
- chantal: telnr:

Wie kan mij helpen met de tekst? Heeft iemand ideeen voor een ontwerp? Je mag altijd een ideetje tonen.

mvg

Toegevoegd na 44 seconden:
studio geel is een filmzaal

Toegevoegd na 6 uur:
het zijn 2 kinderen van 8 jaar.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Bijgaand een voorbeeld van een filmkaartje. Pas de plaats en de tijd aan, draai er zo veel uit als je nodig hebt voor het feestje, perforeer het scheurrandje voor en niet ze op blanco uitnodigingskaarten. Binnenin de kaart geef je dan de extra info (wie, waar, telefoonnummers) en de aanwijzing dat het kaartje meegebracht moet worden naar het feest.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Leuk!! +
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, het feestje was ook leuk.