hulp nodig bij hotmail en accounts verbonden aan mijn hotmail account, hoe los ik het op?

Ik wou mijn mail bekijken en het blijkt dus dat ik geblokkeerd ben op de een of andere manier, ik kreeg de melding dat er werd gedacht dat iemand op mijn account zat. Ik controleerde meteen een aantal accounts ( origin, steam etc. ) of ik daar problemen bij had, dat had ik gelukkig niet en toen probeerde ik mijn battle.net account van world of warcraft en het blijkt dus dat ik daarop ook ben geblokkeerd, aangezien je op dat spel kan zien waarneer iemand voor het laatst online is geweest had ik het aan een paar vrienden gevraagd wanneer ik het laatst online was, dat was vlak voor mijn vakantie, er is dus niemand op mijn account geweest. De letterlijke melding die ik krijg is : "this account was locked due to supiscious activity", ik kan ook niet meer op de forums inloggen want dan krijg ik dezelfde melding, vandaar dat ik het hier vraag. Mijn laptop is al opgeschoond, had 1 virus dat inderdaad een groot gevaar bleek te zijn. Als ik mijn mail terug aanvraag moet ik een formulier invoeren want mijn wachtwoord is veranderd, ik heb letterlijk alles in dat formulier ingevuld en kreeg als reactie op een nieuwe aangemaakte mail dat het niet genoeg is om te bewijzen dat het acc van mij is, het mail account is al 6 jaar oud dus het kan zijn dat ik wat dingen ben vergeten, ben meerdere keren verhuisd dus weet postcode niet meer, mijn wow acc is hieraan verbonden en kan ook niet inloggen om data aan te passen, hoe los ik dit op?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Voor jou forumprobleem zal je je toch moeten wenden tot de beheerder of een admin.
Voor wat je mailaccount betreft, tja als de vragen gerelateerd zijn aan je postcode dan zou je toch even moeten graven in je herinneringen.
Eventueel je oude adressen achterhalen en daarvan het bijbehorende postcode opzoeken.

Maak voor je zelf voor toekomstig gebruik een lijst met wachtwoorden, websites en eventuele antwoorden van recovervragen.
En deze berg je op een veilige plaatst op.