Wie weet hoe ik adobe flash player krijg geinstaleerd op een ouwe computer?

Ik heb adobe flash player 32bit geinstalleerd maar het werkt niet. ER staat dat de computer te oud is. Ik wil wel de nieuwe vista installeren maar dat kan de computer niet aan. Weet iemand een versie met een adobe flash player die wel werkt op deze computer liefst met link.
Info:
Op de computer staat windows vista 98 heel ouwe versie dus.

Groetjes
MrSiemen

Toegevoegd na 5 minuten:
En weten jullie misschien of de computer windows vista 08 aankan???

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

op de site heb ik ook wel eens een reddend engeltje gevonden:
http://www.oldversions.com/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Om erachter te komen of je computer Windows 7 of Vista aan kan zullen we toch echt je specs moeten weten.

Probeer deze eens te installeren:
http://adobe-flash-player-ie.nl.softonic.com/download
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
kijk ook eens op de onderstaande link; probeer een iets oudere te installeren, misschien lukt dat wel