is 200 mb internet veel voor samsung chat ?

ik krijg van kpn 3 maanden gratis 200 mb internet maar wil weten wat ik er allemaal me kan

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je wil internetten kan je beter geen samsung chat nemen, maar en smartphone

Antwoorden (2)

200 datapakketen van 1 MB downloaden of 1 datapakket van 200MB downloaden of elke ander combinatie welke resulteert in een totaal van 200MB. Aangezien een chat geen echte smartphone is en je er waarschijnlijk veel mee gaat messagen zal je goed vooruit kunnen met 200 MB.

Ik weet niet of een chat een dataverbruik app heeft anders kan je het heel goed bijhouden. Thuis met Wi-Fi verbruik je niks.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik heb ook een samsung chat en kreeg ook 200 mb gratis internet het gaat niet zo snel op als je alleen je mail checkt
maar je moet niet filmpjes gaan kijken want dan gaat het snel op.