Waarom loopt Youtube niet synchroon?

Sinds enkele weken loopt Youtube bij mij niet meer synchroon.
Ik ben drummer en kijk veel drumfilmpjes. Niets is vervelender dan dat een drumfilmpje niet synchroon loopt...

Enkele jaren geleden lag het soms aan het filmpje of de compressie, maar sinds enkele weken loopt niks meer synchroon.

Bij mijn vriendin lopen de filmpjes wel gelijk! Ik gebruik Windows XP, zij Windows 7.

Zou daarin het verschil kunnen zitten?

Onderstaand filmpje looopt bijvoorbeeld niet geljik.

http://www.youtube.com/watch?v=sTbkETqYW_k

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
5.8K

Antwoorden (1)

Dit ligt waarschijnlijk aan een softwarefout. Probeer Adobe Flash Player opnieuw te installeren. Als dit geen resultaat geeft, dan hoor ik dat graag ;)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Beste 5blabla5, ik heb Adobe Flash opnieuw geinstalleerd. Echter, het maakt geen verschil. Waar zou het nog meer aan kunnen liggen?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je geeft aan dat het probleem zich voordoet sinds enkele weken: wat is er veranderd op de computer? Is er software geïnstalleerd/verwijderd/geüpdatet? Welke internetbrowser (bijv. Internet Explorer of Firefox) gebruik je? Voor nu kan ik je alvast de tip meegeven een andere browser te proberen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik vermoed dat het in de browser cq. besturingssysteem zit. Op mijn werk (XP) loopt hij ook niet synchroon... Ben bang dat ik er niet veel aan kan doen dan eventueel IE eraf knallen en Firefox erop zetten of Vista te installeren...