Wat voor pc heb je nodig om 2000 tabs open te hebben staan?

Ik heb er op moment 2100 open staan me laptop doet afentoe beetje traag. wat moet ik upgraden dit op te lossen?

i7 6700hq
8 gb ram
gtx 960m
ssd samsung 850 evo

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
1K
TurfGraver
3 jaar geleden
Waarom zou je zoveel tabs open willen hebben staan?
Extra RAM zou helpen maar overal zitten grenzen aan.
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
ik ben met heel veel dingen tegelijk bezig ook voor me werk etc
LeonardN
3 jaar geleden
RAM https://youtu.be/7iwgyzX-76g?t=509
1000 tabs (die Linus opent) = 5% van 2TB, dus 10GB.
2000 tabs zou dus op 20GB komen, Als je er dus 32GB RAM in gooit zou je er moeten komen in een hoop scenario's.
Dan nog zal je weleens tegen een vertraging oplopen als de CPU opeens allerlei bewerkingen van al die tabs moet uitvoeren.
Als je zeg 2000-video's in YT tegelijk draait....
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
ik gebruik gemiddeld 77% van mijn 8 gb ram met 2300 tabs
taillie
3 jaar geleden
ik zou toch ook graag eens een deftige uitleg willen waarom zoveel tabs? alsof je dan nog weet waar welke tab zich bevind....

Antwoorden (1)

Dit hangt van je webbrowser af. Je gaat vooral naar je RAM moeten kijken. Chrome verbruikt namelijk al veel RAM zodra er enkele tabs openstaan. Mocht je veel tabs willen gebruiken voor zo min mogelijk RAM, schakel dan over naar een andere webbrowser.