hoe kan ik inloggen op mijn tablet op hotmail/outlook?

Op mijn samsung tablet kan ik niet inloggen op hotmail/outlook. Wanneer ik mijn email in moet typen geeft die alleen de eerste letter in beeld, verder kan ik niks intypen, ook het wachtwoord niet. Ik had daarom mijn email gekopieerd en geplakt en dan komt er te staan dat het email adres niet klopt, terwijl die echt goed is. Ik heb dit op internet maar ook bij de app die ik gedownload had. Bij andere apps en websites kan ik gewoon inloggen.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (2)

in principe moeten ze beide gewoon werken.

heb je al een andere browser geprobeerd ?

Bv. Google Chrome

Gr

bob
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wij hebben precies hetzelfde probleemop de samsung dit is echt vervelend!! Ook opnieuw opstarten en het downloaden van de app helpt niet