Ik heb per ongeluk Adobe Reader als standaard openingsprogramma ingesteld bij alle programma's, hoe maak ik dit ongedaan?

Als ik nu iets (bv. Chrome) wil openen doet hij dat automatisch met Adobe Reader, waarna er komt te staan dat hij het niet kan openen met Adobe Reader. Overal op mijn bureaublad staan nu icoontjes van Adobe Reader i.p.v. bv. het logo van Chrome.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Ga naar start en dan naar Default Programs dan Set Associations en dan alle programma's die je niet door Adobe wilt laten openen afvinken.

Of misschien makkelijker: start, Def Progr, Set Default Programs en dan links Google Chrome kiezen. Dan gaan alle interneticoontje door Chrome worden geopend.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als ik bij 'standaardprogramma's instellen' kom staat er een lijstje met programma's (o.a. Chrome) maar daar kan ik verder niks mee doen, Adobe Reader staat er ook niet tussen... dus weet je wat ik precies moet doen als ik bij 'standaardprogramma's instellen' kom? (sorry, ik ben een leek)