Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik heb per ongeluk Adobe Reader als standaard openingsprogramma ingesteld bij alle programma's, hoe maak ik dit ongedaan?

Als ik nu iets (bv. Chrome) wil openen doet hij dat automatisch met Adobe Reader, waarna er komt te staan dat hij het niet kan openen met Adobe Reader. Overal op mijn bureaublad staan nu icoontjes van Adobe Reader i.p.v. bv. het logo van Chrome.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
797

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Ga naar start en dan naar Default Programs dan Set Associations en dan alle programma's die je niet door Adobe wilt laten openen afvinken.

Of misschien makkelijker: start, Def Progr, Set Default Programs en dan links Google Chrome kiezen. Dan gaan alle interneticoontje door Chrome worden geopend.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als ik bij 'standaardprogramma's instellen' kom staat er een lijstje met programma's (o.a. Chrome) maar daar kan ik verder niks mee doen, Adobe Reader staat er ook niet tussen... dus weet je wat ik precies moet doen als ik bij 'standaardprogramma's instellen' kom? (sorry, ik ben een leek)

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding