Hoe kan ik toch nog internet krijgen op de Ipad?

Mijn opa en oma hebben gister een Ipad gekocht maar het wifi word naar hun zeggen pas op 4 juni geplaatst het is van ziggo. maar als ik zoek naar wifi netwerken vind ik al wel één van ziggo en ik wou graag internetten op de Ipad wat kan ik nu doen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Als het al geïnstalleerd is, en als dit inderdaad hun eigen Ziggo WiFi is, dan zou er ook een modem/router moeten zijn in huis. Vaak staan daar standaard gegevens op de onderkant voor hoe je moet inloggen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Wat je kan doen is uitzoeken van wie dat netwerk is en netjes vragen of je de beveiligingscode mag hebben.

Toegevoegd na 2 minuten:
Dat het van Ziggo is, maakt niet uit. Met een Ipad kun je van ieder wifi netwerk gebruik maken.

Als je een smartphone hebt, kun je deze soms als 'hotspot' instellen, zodat deze een WiFi punt wordt. Met de Ipad log je dan in op de smartphone en kun je internetten. Let op dat de mb's voor de smartphone dan wel verbruikt worden.
paulus811
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
waarschijnlijk is die al van mn opa en oma maar hun zouden niet weten wat het wachtwoord is
paulus811
11 jaar geleden
Maar Ziggo komt het thuis toch installeren? Neem aan dat je opa en oma wel weten of ze geweest zijn of niet? En als ze het zelf hebben aangesloten, weten ze dat ook vast wel.
paulus811
11 jaar geleden
De Ziggo klantenservice is vandaag tot 22:00 bereikbaar. Als je vermoedt dat internet er al is, kun je dat navragen. https://www.ziggo.nl/#klantenservice/hulp-per-onderwerp/administratie/contact-met-ziggo/tabs/2/telefoon/
Kleine aanvulling op hierboven, je moet meestal de WPA2 key hebben als het om het wachtwoord gaat.