Wat is de beste budget game pc?

Weet iemand wat de beste game pc is die je kan kopen voor een bedrag van maximaal €700? (excl monitor)
Of is het verstandiger om er zelf een samen te stellen en te bouwen?

Gr. ,
jan

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Zelf bouwen is natuurlijk altijd beter. Het is niet per se goedkoper (vaak wel), maar je moet eens weten wat voor brol men soms in elkaar durft steken. Dus onder het motto "wat je zelf doet doe je beter", kan je een pc altijd beter zelf in elkaar steken, vind ik. Dat is vooral ook interessant wanneer er iets stuk is. Dan ben je niet je hele pc kwijt die opgestuurd moet worden naar de hersteldienst maar bijvoorbeeld enkel de defecte dvd-drive. Zo ben je ondertussen je pc tenminste niet kwijt.

Bekijk de budget-game-pc die hardware.info voorstelt eens. Zonder randapparatuur komt ie op net geen €700. Al kan een extra investering in een ditje of een datje nooit kwaad ;-)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik heb zelf een hele goede laptop gekocht speciaal om te gamen en voor mijn opleiding en het is een perfect ding!
Een Medion Erazer~! Ik hoop dat je hem nog kan vinden.
het is 15.6 inch. maar dat maakt het waarschijnlijk alleen maar makkelijker dat hij niet al te groot is, want hij is best breed. (40 cm). Ik ben er echt heel blij mee!!!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Desktops voor een gelijke prijs zijn altijd beter in gaming (als ze goed geconfigureerd zijn).