kan ik windows 7 ultimate draaien op mijn mini laptop waar nu windows 7 starter op staat?

mijn mini laptop heeft nu windows 7 starter hij heeft 1gb ram en intel atom zal windows 7 ultimate er op werken?
en hoe moet ik hem installeren via usb stick?
heb wel windows 7 ultimate cd

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (3)

Moet net gaan, 1 Gb RAM is wel het minimum. Je moet even een bootable USB-stick maken. Dat kan met volgend gratis programma:

http://www.softpedia.com/get/System/OS-Enhancements/Universal-USB-Installer.shtml

Daarna in je BIOS veranderen opstarten van harde schijf naar USB. Dan moet het lukken. Succes!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als u Windows 7 wilt installeren op uw computer, hebt u het volgende nodig:

1 gigahertz (GHz) of sneller 32-bit (x86) of 64-bit (x64) processor

1 gigabyte (GB) RAM (32-bits) of 2 GB RAM (64-bits)

16 GB beschikbare schijfruimte (32-bits) of 20 GB (64-bits)

Grafisch DirectX 9-apparaat met het stuurprogramma WDDM 1.0 of hoger

Upgraden kan via Windows Anytime Upgrade
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat kan vanaf een usb stick of externe harde schijf.

Gebruik windows 7 advisor om te kijken of je mini het aan kan.
Frank