Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Mijn internetscherm doet raar. Ik zie alles superklein? zie beschrijving.

Ik zat gewoon op internet. Er was opeens een soort pijl met aan elke kant een pijltje.en ik scrolde toevallig net naar beneden en toen begon het scherm zich uit te zoomen. Maar alleen mijn internetscherm is klein. Als ik bijv op msn ga of gwn op mijn bureaublad is het nog steeds even groot. dus wie weet hoe ik weer aan dat dingetje met 4 pijltjes eraan kom?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Als je je webbrowser hebt opgestart (en dus in beeld hebt): CTRL ingedrukt houden en scrollen (naar boven = inzoomen, naar beneden = uitzoomen)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Klik eens op Ctrl + 0
(Als je explorer open hebt)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
klikken op ctrl + = groter = uitzoomen
klikken op ctrl - = kleiner = inzoomen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
gebruik je een laptop met touchpad? Als je twee vingers op de touchpad zet en die diagonaal van elkaar beweegt zoomt ie weer in, net als bij een smartphone.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je hoofd naar voren en achter bewegen werkt ook. :p
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee jij bent lekker behulpzaam
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hé, dat wist ik niet! Ik altijd maar rotzooien met de ctrl knop en dan scrollen (touchpad), maar dit werkt dus ook! +
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Werkt alleen als je touchpad multitouch ondersteund maar dat doen ze tegenwoordig bijna allemaal. Je kunt ook scrollen door met twee vingers naast elkaar tegelijk in dezelfde richting te bewegen en een nieuw tablad openen door op een link met twee ipv 1 vinger te klikken
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
mijn laptop heeft geen multitouch :(

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding