hoe verwijder ik spotify geheel van mijn computer?

ik heb door spotify (en dat is zeker) opstartproblemen met mijn computer, hoe verwijder ik spotify geheel van mijn laptop??

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
5.2K

Het beste antwoord

Ik zelf gebruik een handig programmatje zoals CCleaner, je kunt dit opzoeken met google en dan gratis downloaden, je kunt hier mee gemakkelijk programma's`s mee verwijderen.

Hoe:
start CCleaner op, kies GEREEDSCHAP, vervolgens kies het programma, en uw geval spotify en dan deinstalleren

Je kunt ook dit doen: Klik op windows logo links onder in beeld en tik cmd in het venster links onder bij programma`s en bestanden zoeken.
Vervolgens verschijnt er een zwart venster en daar voer je in: msconfig en vervolgens ENTER

Opnieuw verschijnt er een nieuw venster met de naam SYSTEEM CONFIGURATIE en daar kun je kiezen uit Algemeen - computer opstarten - services - opstarten - hulpprogramma`s.

Kies opstarten en de-activeer spotify door simpel het vinkje wat er voor stat weg te halen door er op te klikken en te bevestigen met toepassen, ok en vervolgens sluiten