Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Mijn laptop laat afbeeldingen zien als ik er een tijdje niks mee doe. Hoe kan ik dit stoppen?

Als ik een tijdje niks met mijn laptop doe, laat hij afbeeldingen zien. Normaal op de computer zie ik dan zo'n windows vlaggetje bewegen, maar nu op de laptop laat hij dus mijn afbeeldingen zien. Hoe kan ik dit stoppen?? Hopelijk snappen jullie het.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
832

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

rechterklik op het bureaublad > eigenschappen >> screensaver weizigen. daar kun je instellen wat je computer doet als hij een bepaalde tijd inactief is.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt voor je antwoord. Op deze laptop staat het er anders, maar heb het nu kunnen veranderen via rechterklik op bureaublad - aan persoonlijke voorkeur aanpassen - schermbeveiliging. Maar toch bedankt!
Ritsuka
11 jaar geleden
Dan hb je Windows Vita of Windows 7, daar heet de optie anders inderdaad. Maar komt op hetzelfde neer.
Ritsuka
11 jaar geleden
Vista*
Rechterkuisklik op bureaublad, instellingen, beveiligingsscherm en je kunt instellen wat het laat zien na welke tijd.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding