Whatsapp op mijn Blackberry werkt vaak niet via thuis Wifi. Wat te doen?

Ik gebruik whatsapp op mijn blackberry met wifi thuis. Ik moet iedere dag de baterij uit mijn toestel halen om whatsapp te laten werken, iemand een oplossing?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ga naar de winkel terug of laat het zien, of installeer hem opnieuw, succes!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
waarom moet je accu er uit halen om hem te laten werken?
loopt je blackberry vast?

Antwoorden (1)

Het ligt waarschijnlijk dan aan de WIFI. Zo niet, dan zou ik even naar de winkel gaan waar je je Blackberry hebt gekocht.