Mijn pc is kapot en niet meer te repareren. Hoe kan ik e-mails halen uit Outlook op deze pc? Dank!

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Hallo wouter, Naast dat er problemen zijn met de hardeschijf maar je het toch wil weten, komen hier twee opties. hopelijk ben je een beetje technisch, ik zal het zo duidelijk mogelijk proberen uit te leggen. zorg er voor dat als je aat knutselen aan de computers je de netstroom van de computer af hebt gehaald. (dit is vaak de dikst kabel achter in de computer) optie 1: voor deze optie heb je een hardeschijf lezer nodig, deze apparaten kun je aansluiten op een usb poort en kan je zogenoemde 'interne' hardeschijf ook als 'externe' hardeschijf gebruiken. in de link hieronder een voorbeeld: http://azerty.nl/8-829-40944/conceptronic-csatai23u-serial.html 1. schroef je computer ,welke niet meer aan wil, open. 2. koppel voorzichtig de kabels van de hardeschijf los van de hardeschijf. 3. haal de hardeschijf er uit(meestal 4 schroefjes of misschien wel alleen een klem) 4. sluit de hardeschijf lezer uit het voorbeeld van azerty.nl aan op de hardeschijf. (tip: doe het voorzichtig ookal hij past er maar op 1 manier op.) 5. sluit de hardeschijf lezer aan op een andere computer 6. als het goed is, verschijnt de hardeschijf nu bij deze computer onder: start -> deze computer 7. wanneer je de hardeschijf kunt openen kun je nu alle bestandjes zien op deze hardeschijf. optie 2: met deze optie gaan we de hardeschijf aansluiten in een andere pc, dit kan wat problemen opleveren voor de pc waar je het op aansluit. 1. schroef je computer ,welke niet meer aan wil, open. 2. koppel voorzichtig de kabels van de hardeschijf los van de hardeschijf. 3. haal de hardeschijf er uit(meestal 4 schroefjes of misschien wel alleen een klem) 4. Schroef een andere desktop open welke het nog wel doet, sluit indien mogelijk de hardeschijf met de kabel uit de oude pc(wanneer dit natuurlijk niet het defect is) aan op een zelfde soort poortje op deze moederbord. 5. start de pc op. 6. als het goed is, verschijnt de hardeschijf nu bij deze computer onder: start -> deze computer 7. wanneer je de hardeschijf kunt openen kun je nu alle bestandjes zien op deze hardeschijf. dit zijn 2 manieren om je hardeschijf uit te lezen, wanneer er iets onduidelijk is. of je hebt hulp nodig, of je wil weten waar de bestanden staan. horen we het graag! Bartcho

Bronnen:
uit me hoofd

De gegevens van Outlook worden opgeslagen op een .pst bestand. Deze kun je van je harde schijf (laten) halen, en opslaan op een werkende PC. Hier moet dan ook Outlook op geïnstalleerd zijn. Vanaf de werkende PC kun je de gegevens met Outlook importeren vanuit het .pst bestand. Je krijgt dan al je oude mails terug (en agenda etc.)

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100