Nee, dat kan alleen die persoon zélf doen. Dus het slimst is het om dat aan haar of hem te vragen.
Amadea
11 jaar geleden
Je kunt het proberen door de foto te rapporteren als het echt 'erg' is.. de vraag is alleen of Facebook daarop reageert. Succes ermee!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je hebt de mogelijkheid om een foto te rapporteren.

Als je naar het hoofdscherm gaat van de foto. (Als je er op klikt opent hij meestal in een 'theater', als je dan met je muis op de url balk klikt en dan op enter klikt (dus naar de zelfde url gaat), dan komt je uit op een apparte pagina voor de foto), dan heb je daar een link met 'Deze foto rapporteren'.

Als je daar op klikt krijg je een menutje met opties waarom je deze wilt rapporteren, en kun je op de knop doorgaan klikken.

Toegevoegd na 1 minuut:
Ik zie net dat je dit menu-tje ook kunt krijgen door in het 'theater' op opties te klikken, en vervolgens op 'Deze foto rapporteren' te klikken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zonder legale toegang tot die pagina kan jij deze foto niet verwijderen. Je kan hem melden en afwachten wat er gebeurd of de facebookpagina hacken (onterecht toegang toe eigenen) dus niet netjes.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als diegene jou op de foto heeft getagd en je wilt niet dat die foto nog op je profiel terecht komt kan je de foto gewoon van je profiel verwijderen. Hij blijft dab wel op het account van je vriend staan.