Hoe kan je op msn zien dat een persoon zijn status of offline heeft, maar wel online is?

Toegevoegd na 43 minuten:
Ik vind namelijk iemand erg leuk en ik praatte alleen via msn met hem, maar nu zie ik hem helemaal niet meer online staan en ik denk dat hij gewoon op offline staat, zodat ik niet zie dat hij online is.. Dat hij mij geblokt heeft is buitengesloten, dat heeft hij sowieso niet gedaan.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

je hebt hier een speciaal online programmatje voor volgens mij. ik heb het zelf ook wel eens gebruikt maar het is best onbetrouwbaar. volgens mij is het niet goed te checken. Iemand wordt gewoon offline weergegeven, dus is het voor niemand bekend of hij of zij online is of niet, alleen de MSN server weet dat, maar daar heb je niets aan.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat is om privacy redenen niet te achterhalen. Het is niet zonder reden dat deze persoon zijn/haar status op offline zet.