Hoe geraak ik op de goedkoopste manier van belgie naar wales?

Ik wil mijn vrienden daar eens bezoeken maar het is de eerste keer dat ik alleen zou reizen en ik weet niet echt hoe ik hieraan moet beginnen, enige tips?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.5K

Antwoorden (2)

* Om te beginnen:
Wales is best groot.
Wales ligt op een schiereiland in het centrale westen van het eiland Groot-Brittannië. De oppervlakte van Wales is zo'n 20.779 km², ongeveer even groot als Slovenië. Het is ruwweg 274 km van noord naar zuid en 97 km van oost naar west.
Dus waar wil je naar toe?

* Wil je met de trein of met het vliegtuig of met de boot en je eigen auto?

Je kunt met de boot van Hoek van Holland naar Harwich.
Prijzen afhankelijk van: met of zonder auto en
tijdstip.
http://www.stenaline.nl/ferry/overtocht/engeland?gclid=CKz-q92j1bECFUVTfAodVUUAcA

* Met de thalys naar Londen
http://www.thalys.com/nl/nl/?mkwid=s3HInl3x8&pcrid=11138142979&kword=treinreis&mtype=p&gclid=COK90Juk1bECFa4mtAodVEsAYA&xts=475592&xtor=SEC-89&xtdt=22405574

Zuidwest Wales is via een uitstekend verkeers- en treinnetwerk vanuit alle belangrijke aankomstplaatsen in Groot-Brittannië makkelijk te bereiken.

http://www.southwestwales.info/dutch/howtogethere.asp

* Zoek op verschillende vliegsites naar de mogelijkheden om goedkoop te vliegen naar de plaats waar je naar toe wilt.

* Ga naar een reisbureau, vraag daar informatie, of laat hen de reis voor je samen stellen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik vermoed dat de goedkoopste optie de ferry Calais-Dover is.
Vanuit Dover pak je dan de trein via Londen naar Wales.