hoe verander ik het standaard open programma van een hyperlink in word?

Ik heb een bestand met allemaal hyperlinkjes, alleen als ik hierop klik word deze automatisch geopend in IE, ik wil dat dit chrome word, hoe verander ik dit in word 2010?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Software
1.1K

Antwoorden (1)

Om dit te laten werken moet je Chrome de standaard browser van je computer maken

Dit doe je zo:

1. Klik op het Chrome menu (knop met drie streepjes onder elkaar)

2. Selecteer instellingen

3. Klik in het gedeelte standaardbrowser op de knop 'Google Chrome instellen als de standaard browser'