Hoe krijg ik een grotere witte rand boven een Word document?

Als ik een pagina wil openen met Word (vista) dan staan de woorden direct op de pagina, zonder enige tussenruimte bovenaan. Helemaal bovenaan het A4tje
Hoe krijg ik dat weer normaal?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
1.4K

Het beste antwoord

Dubbelklikken vlak boven het begin van de pagina, dus boven het witte. Je hebt nu de functie witrand verbergen. Als je nu op de volgende pagina komt dan zie je een stippellijn, ook zonder witrand en zonder grijs gebied wat de pagina's scheid.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
het werkt!

Andere antwoorden (2)

Je moet zorgen dat je paginainstelling op afdrukweergave staat. Bij word 97 staan linksonder 3 icoontjes. De middelste is volgens mij afdrukweergave. Als je daarop klikt, komen de balken als het goed is weer terug

Toegevoegd na 45 seconden:
Welke knop dat bij Vista is weet ik niet, maar dat kun je daar ongetwijfeld ook bij paginainstelling vinden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit is ook een goede mogelijkheid, +1
Zodra de cursor verschijnt, door enteren tot je op de regel zit die je wilt hebben. Je kunt de cursor op die manier neerzetten waar je wilt.