hoe zet ik een link van een filmpje in een powerpoint?

zodat als je daarop klikt hij meteen naar die site gaat. het gaat om een filmpje van schooltv.nl

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
8.4K

Antwoorden (1)

Als het goed is staat er bij de werkbalk een tabblad met 'invoegen.' Hier moet het bij staan. Andere manier is door in je tekst de link te zetten. Als het goed is doet de link het dan ook.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als ik dan bij Invoegen - Video - Video van website die url van dat filmpje aanklik dan komt er dit te staan: Er kan vanuit deze invoegcode geen videobestand worden ingevoegd. Controleer of de invoegcode juist is en probeer het vervolgens opnieuw. Hoe kan ik dit dan oplossen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Eerst zou ik goed kijken naar de url, of die wel goed is. Als deze link klopt, is er alleen nog de optie om de link gewoon in de tekst te plakken. Ik heb dit probleem nog niet eerder gehad..