Wat is een goede pc om minecraft op te doen van 300 tot 400 euro?

Ik ben al een tijdje opzoek naar een nieuwe (game)pc waarop ik minecraft kan spelen op de hoogste graphics en tegelijkertijd dat kan filmen met mijn opneemprogramma (Dxtory)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (3)

Probeer eens een Asus, wel een laptop, maar werkt erg goed.
Neem géén XP! Die stotterd heel erg.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Voor 300-400 euro heb je geen serieuze game pc.

Als je er een koopt zou ik erop letten dat er een (sandy bridge) i3 processor in zit, en bij voorkeur nog een aparte (niet onboard intel hd2000) grafische kaart in zit.

Hier zou ik op letten bij het uitzoeken. Succes!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Voor de prijs van een i3 kan je van AMD een Phenom of FX processor kopen. en dat zijn allerbei quadcores. en ik weet 100 procent zeker dat die van AMD soepeler lopen dan de Intel.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Heel interessant dat jij dat zeker weet, diverse benchmarks En praktijktests wijzen namelijk anders uit.
Dat ligt er aan, als je op een heel druk gebied in minecraft bent komt het met name op de rekenkracht van de processor aan. Daar kan op sommige momenten een echte game pc niet eens mee over weg, op bijv. drukke servers. Voor 300-400 euro heb je geen game pc, maar wel een pc waar minecraft normaal mee te spelen is.