Ik wil visite kaartjes laten maken, nou heb ik de keus tussen Full color digitaal of Full color offset. Wat is het verschil?

de ene is goedkoper dan de ander
Maar wat verschillen ze?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Full color digitaal is een soort digitaal kopieer apparaat, terwijl voor offset ( bij full color) 4 platen worden gemaakt (cyaan,geel,magenta en zwart)waarmee in 4 drukgangen de kaartjes worden gedrukt. Dit laatste is alleen zinvol bij grote oplages.