kan ik een macbook pro aansluiten op een imac g4, zodat ik in de macbook pro blijf zitten, maar t beeldscherm en toetsenbord van de imac gebruik?

ik wil graag in mn macbook pro kunnen werken, maar wel een groter beeldscherm en toetsenbord gebruiken en beetje extra geheugen. kan ik de macbook aansluiten op een oude imac (die kan ik voor 100 kopen) zodat ik in mn eigen computer werk, maar dan vanuit groter beeldscherm en met toetsenbord of is dat echt heel onhandig en kan dat makkelijker en goedkoper?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

Nee dat kan niet, een iMac heeft geen video in. Je kan beter dan een oud beeldscherm op de kop tikken.