Af en toe als ik mijn laptop op slaapstand zet en zet hem daarna weer aan dan heb ik een raar iets! als ik dan een toets in druk blijft alles haaken?

Af en toe als ik mijn laptop op slaapstand zet en zet hem daarna weer aan dan heb ik een raar iets! als ik dan een toets in druk blijft alles haaken! en als ik hem los laat gaat die weer veder

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Het beste is om de slaapstand niet te gebruiken. Ik heb dit zelfde probleem ook gehad met mijn Toshiba satellite.
Een vriend van mij die in de ICT zit vertelde mij dat het beter was voor het hele systeem!
Succes ermee
Pieter
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Je moet hem eerst weer uit de slaapstand halen, daarna kan je weer alles normaal doen.