ik heb geen geluid/muziek op mijn pc (en geen laptop)en ik weet niet hoe ik dat nu kan oplossen.als je het weet wil je dan antwoord geven?

ik kan geen geluid hebben op de pc en als ik iets moet downloaden maakt het me niks uit

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
heb je een HP Compaq computer?

Antwoorden (2)

moet je op google even intikken,active x besturingselement,is klein programma downloaden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat is een lastige vraag.
Want de vraag is, waarom heb je geen geluid?
Is je geluidskaart kapot?
Heb je de drivers niet?
Zijn je boxen kapot?
Zijn je boxen wel goed aangesloten?
Heb je een geluidskaart op je moederboard, en is deze in de bios uitgezet?
Heb je een losse geluidskaart en is deze in de bios niet aangezet?

Stopte het geluid er zo maar ineens mee.
Of heb je een nieuwe installatie gedaan?

Er zijn zo veel mogelijkheden in dit geval.
Heb je meer informatie?