Hoe kan ik mijn muis (laptop) weer ontgrendelen?

Mijn muis werkt niet meer en volgens mij komt dat omdat ik 'm per ongeluk vergrendeld heb. Ik zie ook geen groen stipje meer in mijn muisicoontje (touchpad) rechts onder in beeld.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
7.4K

Het beste antwoord

Uw muis instellingen kan u bereiken via Configuratiescherm\Hardware en geluiden\Muis.
Dan krijgt u een nieuw menu waar u de muis (touchpath) kan activeren.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Tnx. Ik had daar al gekeken maar blijkbaar niet goed genoeg (A) Het bleek dat ik gewoon op F6 moest drukken :) Dat is schijnbaar m'n aan/uit knop van de muis.