kan je bij hotmail de reclame die steeds in je beeld verschijnt als je iets teveel met de muis naar recht gaat uitschakelen?

er staat weliswaar onder de reclame een knop met advertentie sluiten, maar als ik dan een mail gelezen heb en k ben weer terug op dezelfde pagina dan is de advertentie gewoon weer terug.
(welke hotmail ik heb zou k niet weten)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb dit ook gedaan want ik vond het ook irritant,maar ik zie nog steeds de advertentie's in hotmail.

Het beste antwoord

Ja dat kan, door op het kruisje te klikken.
Helaas is dit tijdelijk en komt het de volgende keer weer terug. ja... reclame, je ontkomt er gewoon niet aan!
Vooral als dingen zoals hotmail etc. gratis zijn.
Maar inderdaad héél irritant!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
eindelijk iemand die ergenis met me deelt:P
was welliswaar niet het antwoord waarop ik gehoopt had
maar t enige antwoord, dus 10 punten voor jouw
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
andere optie om t wel weg te krijgen, voor iedereen die handig is met een computer, staat in een reactie op de vraag