weet iemand een GRATIS .tk site??

ik wil graag een eigen site/domeinnaam. maar die kosten geld. er is echter wel een domein site zoals .tk weet iemand meer van die site's?? a.u.b geen dot.tk

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (2)

Een domeinnaam kost inderdaad geld maar dat zijn de kosten niet 1,95 voor een NL domein, de hosting gaat wel wat meer kosten ongeveer vijftig euro per maand. Maar nogmaals een domeinnaam kost bijna iets dus daar voor hoef je niet te gaan zoeken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hosting hoeft echt geen 50 euro per maand te kosten. Dat is wel erg duur. Als je geen al te grote en complexe site wilt maken, dan kun je al terecht voor iets van 25,00 per jaar. Ik zag net op http://www.hosting2go.nl/?refid=200&s=specificaties&p=home. Dat je daar al een site kan hosten (inclusief domeinnaam) voor nog geen 29,00 per haar.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
50 euro is uiteraard per jaar en er kan nog wel iets af, was een foutje in mijn zin.
Je hebt ook nog .co.nr en .co.cc