Bestaan er SMS-diensten waar je kan SMS-en naar een normaal 06 nummer?

Normaal als je een SMS-dienst opzet krijg je de mogelijkheid om van een shortcode gebruik te maken, zoals: INFO naar 4422, voor gratis info.

Maar bestaat er ook een SMS-dienst waar je je dienst op kan zetten op een normaal 06-nummer, welke ook in het buitenland bereikbaar is?

Toegevoegd na 32 seconden:
Mag uiteraard ook gedeeld met anderen zijn.
Liefst goedkoop/gratis.

Toegevoegd na 4 uur:
Dus iets als

SMS 'WEBSITE AAN' naar +31 6 12345678 en dat ik dan *iets* gebeurt.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Internet
1K

Antwoorden (1)

Jazeker.
Kijk naar 8008, een manier om iemand te laten weten dat je hem wil spreken, terwijl je geen beltegoed hebt. Handig in noodsituaties en dergelijke. Als je naar 8008 een sms stuurt met het nummer van diegene erin, krijgt hij/zij een sms dat jouw beltegoed op is en je diegene graag zou willen spreken.
En het is gratis.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
**ZUCHT** Lees dit nog eens door:
"Maar bestaat er ook een SMS-dienst waar je je dienst op kan zetten op een normaal 06-nummer" Wat heeft
"laten weten dat je hem wil spreken, terwijl je geen beltegoed hebt" hier nou mee te maken? Ik raad je aan om voortaan de vraag beter te lezen, want jouw antwoord is hetzelfde dat je 3 antwoord als ik je 1+1 vraag.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
En snap je ook wat 'dienst' betekent?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Okee okee, Aarsvarken, ik zat verkeerd. Ajo hè!