Hoe lang duurt het om HTML te leren?

Hoe lang duurt het om HTML te leren en is het makellijk of moeilijk?

Toegevoegd na 2 minuten:
En ik onthoud snel dingen en ik leer snel dingen.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
3.4K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hoe intelligent ben je?

Het beste antwoord

De basis van HTML is helemaal niet moeilijk. Ik ben hier zelf in 1994 in begonnen en de basis leer je in een half dagje.

Om specifieke zaken uit te zoeken moet je vooral ervaring opdoen. Naast HTML heb je andere kennis nodig, zoals van CSS en javascript. Maar begin eens met HTML voor dummies of een ander handboek.

Toegevoegd na 59 seconden:
hierbij ook een mooie online handleiding HTML en CSS.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dankje nu snap ik het!!!!!!!!!!!

Andere antwoorden (1)

Van alle talen is HTML verreweg het simpelst. Aanvankelijk van je inteligentie kun je dat bepalen. Ik deed er ongeveer 2 weken over om het grotendeels te snappen en redelijk mooie web paginas te maken in combinatie met css( ik heb een normaal IQ)