Hoe open je iphoto 2.0.1 op Mac os x 10.5.8?

Ik heb een oude harde schijf gevonden met een iphoto library met versie 2.0.1, ik wil deze openen op mijn imac met versie mac os x 10.5.8 maar ik krijg de foutmelding dat de versie te oud is voor deze software. Ik heb wel al een nieuwe versie van iphoto op deze computer staan. weet iemand hoe ik hem wel kan openen of evt de foto's eraf halen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (2)

De foto's zitten normaal gezien in een iPhoto-map die in de map Afbeeldingen staat. In de iPhoto-map zitten de foto's in mapjes per datum (of per jaar). In principe moet je de mapjes van daar naar iPhoto op je computer kunnen slepen. Vervolgens worden de foto's geïmporteerd.

Toegevoegd na 2 uur:
Als dit niet lukt, doe je het volgende.

Ga naar de map iPhoto Library op de oude schijf. Klik erop met rechtermuisknop ingedrukt (of met ctrl en linker muisknop) en kies voor ‘Toon pakketinhoud’. In de map die opengaat staan mappen (met de namen van jaartallen). Daarin staan je foto’s.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik kan de foto's uiteindelijk wel vinden (denk ik) maar het zijn .ipmeta bestanden en die kunnen niet geopend worden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ga naar de map iPhoto Library op de oude schijf. Klik erop met rechtermuisknop ingedrukt (of met ctrl en linker muisknop) en kies voor 'Toon pakketinhoud'. In de map die opengaat staan mappen (met de namen van jaartallen). Daarin staan je foto's.
Maak een extra partitie en installeer daar 10.6, 10.7 of zelfs 10.8 op. Dan zal je zien dat het wel werkt en dan kan je erg makkelijk van je ene partitie je foto's overzetten,

Ik hoop dat dit helpt.