Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

soms zie ik vreemde tekens in internetpagina's of staan er dingen onderstreept. Heeft mijn compu een virus?

Heb last gehad van een trojaans virus laatst.
Links op internet pagina\s zijn dan geen echte links maar gewone woorden die verwijzen naar advertentiepagina\s
Hoe los ik dat op

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
890

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Kijk onderin het beeld waar de link naar wijst als je de muis erover beweegt. Als je het niet vertrouwt niet klikken. Komt inderdaad door adware/malware als trojaanse paarden en andere ongein. Spamfilters werken wel, maar de malware-ontwikkelaars worden ook steeds listiger. Blijven opletten is de boodschap en niet zomaar overal op klikken.

Het blijft een soort kat- en muis-spelletje dat veel weg heeft van de Tom&Jerry-tekenfilmpjes die ik vroeger wel keek.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Niet perse dat u een virus hebt maar waarschijnlijk heeft u iets gedownload waardoor ik heel onderstreepte dingen zag ect.
U kan ze gewoon verwijderen door naar startknop te gaan en dan rechtermuis knop en dan configuratiescherm (control panel) en dan naar programma's en dan programma's verwijderen en kijken wat je niet vertrouwd verwijder je
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding